Alla inlägg den 3 januari 2014

Av gnomiie - 3 januari 2014 02:10

 

Så jävla glad har nyss varit hos min älskling i 2 nätter. 

Mår så sjukt bra när jag är med dig och saknar dig redan! 
Längtar bara tills lördag då jag får träffa dig igen.
Nyss varit nyår hoppas detta år blir bättre än de förra.                    

Men de tror jag för just nu är allting bra.
Och förhoppningsvis kommer det fortsätta så.

På nyårsafton gjorde jag inte så mkt firade med min tjej och hennes familj. 

Imorgon kommer jag antagligen ha världens trååk dag.

Fast på lördag ska jag nog köpa lite nya kläder.

Fått en massa pengar nu till jul så de kommer bli najjs.

Vill så gärna åka i backen har saknat min snowboard!

Satt de lär ju bli lite bilder från backen inom nån vecka antar jag.

Aja nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på lite Breaking Bad tills jag blir trött.

Natti Natti  

I Lööf U 
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


The gnomiiest gnome of them all.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards